Monday, August 08, 2005

SAM10

Assalamualaikum ..........
Selama 3 hari saya jadi fc kat sam10, memang penat!Kat sana saya ditugaskan sebagai biro tugas-tugas khas.dan tugasnya merangkumi semua tugas biro-biro yang ada sebab kalau biro tu sibuk atau tak cukup tangan jadi saya lah yang kena jadi pembantunya.hari ni sebenarnya saya masih penat lagi.badan rasa lenguh-lenguh.kat sana pelajar memng tip-top dan agak senyap. Yelah mana taknyer diorang sume dalam satu group dihimpun kan dan tak kenal satu sama lain.saya kena conduct 11 orang satu group semuanya memang pendiam jadi kena cari cara supaya diorang tak senyap dan boleh bagi idea bagi setiap modul LDK yang diberi ketua fc.kat sana pelajar yang mengikuti kem ni ada 520 org dari form 1-form 5. semuanyer pelajar asrama.saya kesana bersama group KUIS dan kami bergabung tenaga bersama group dari matrix UIA dan ISC.Semua sekali fc yang terlibat ada dalam 80 org dan keatas.

No comments: