Saturday, September 03, 2005

minggu final exam

assalamualikum..........
minggu ni sibuk lah gak. nak kalut2 baca buku kan. saya ada lagi 2 exam tak lepas lagi. so derita ku masih belum sembuh. pastu dalam dok kalut2 nak wat exam adik ngan adik sepupu sibuk suruh buat sajak ngan syarahan kemerdekaan . malam tadi kul 3 baru tido nak siapkan diorang punye keje. tulah yang malas kalu dah jadi kakak misali ni kan!:)
tu je untuk hari ni.
wassalam.....

2 comments:

ikram_zidane said...

sapa suruh nak jadi kakak misali sangat... komen..buatla shoutbox kat blogger ni...

waltermartin4782 said...

i thought your blog was cool and i think you may like this cool Website. now just Click Here