Tuesday, November 15, 2005

Ramadhan dan Aidilfitri

Assalamualaikum.......
Puasa selama sebulan memang memberi banyak cabaran. dapat puasa kat kampung pun dalam seminggu terakhir. tak mcm dulu kalau sebulan pose selama tu jugak duk kat kampung. kampung aku kat lenggeng n.s (ha... sape tau?)Dlm seminggu kat kg tu tolong lh mama(mak long) wat bahulu ngn kek(kek coklet, oren, rampai,pisang). kalau nk wat bskut dh x leh sbb mama dh buat dlm masa sblm seminggu terakhir tu. Alhamdulillah lah sebab bskut leceh nak buat. so, aku tlg lah mama wat bahulu ngn kek bukan skit2 byk tau! sbb kitorang jual kt psr beranang .oven yg kitorang guna2 pun leh muat 3 org! so , raye p'tama kat kg ayah(lenggeng). tiap2 thn pun cam2 yelah kg ibu dekat je (kat hulu langat). petang2 pegi lah blk kg ibu lak.rayer thn ni x d p yg istimewa sbb mlm rayer p'tm tu jugak kami ank berank blk umah kat marang(t'ganu). kat sna ayah bukak 2 buah mini market so x nk lah lps kan peluang bukak kdai.Kuis cuti 2 minggu j so, 14/11 aku dh mula kuliah. sabtu ni angah nak wat umah terbuka untuk hurriyatul jannah(x sbr rase ny nk jumpa sume). so, that's all my story during aidilfitri. Salam lebaran dariku buat semua....

1 comment:

Farah said...

Daylight Savings and the Pro Blogger Rhythm
Daylight Savings has had a significant impact upon my blogging activities. A few weeks ago we put our clocks backward forward an hour to get an extra hour of daylight over our upcoming Summer.
Find out how to buy and sell anything, like things related to road construction of pa on interest free credit and pay back whenever you want! Exchange FREE ads on any topic, like road construction of pa!